پاسخ

حميد خان:

فوکا رو يه جايی نوشته بودم که صاحبانش به اون به چشم يه اسباب بازی بزرگ نگاه ميکنن تا يه کار جدی. به همين دليله که با وجود افزايش قيمت فولاد اين شرکت هنوز خونه اوله و قيمتش از پارسال خيلی تغيير نکرده. به نظر من آينده اش درخشان نيست.

کروی ميان مدت و شايد بلند مدت (فعلاْ) سهم قابل اعتماديه.

موتورسازان تراکتور خبری ندارم.

آقا محمد:

مجمع وساخت رو خبر ندارم ولی کوتاه مدت داره يه آلارم خريد قوی ميده.

پيام عزيز:

سفارس در کوتاه مدت فلته ولی نمودار ميان مدتش يه جورايی سيگنال فروش ميده.

فرزانه خانم:

من خرداد که غشوکو خريدم همين حرفا رو به من زدن که کارخونش امسال راه ميوفته و اينا. به نظرم برنامه سفته بازا و رانتی هاست. غشوکو توی صورتهای ماليش ضررده است ولی به تغييرات عجيب قبمتش نگاه کنين. البته هنوز وقت دارين اگه پايين خريدن. ميتونين خيلی شيک لااقل سرمايتون رو بيرون بکشيد و با بقيه اش ريسک کنين. فقط هول نشين که اشتباه ميکنيد.

ممنون از همگی. به اميد روزهای +

  
نویسنده : سهامدار جزء ; ساعت ۱٠:۱٩ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ٢٤ آذر ،۱۳۸۳

چند سهم

ثفارس :

هنوز آلارم نداده ولي فكر كنم ظرف 1-2 روز آينده آلارم خريد رو بده. البته چون اينديكيتور ذاتاْ ابزار پيشرو محسوب ميشه ديگه نبايد اونو پيش بيني كرد. بايد صبر كرد تا ببينيم چي ميشه. به محض دادن آلارم خبر ميدم.

ونيكي :

در حال حاضر آلارم كوتاه مدت نميده. ولي ميان مدت قابل قبولي داره.
خبهمن:

يه افت كوتاه مدت رو فكر ميكنم پيش رو داشته باشه. البته ميان مدتش روشنه.

ونوين:

 يك آلارم قوي كوتاه مدت داد. هركي داره يا ميخره نوش جان. فقط يادتون باشه كه به موقع هم خارج شويد

خوشحال ميشم نظر بقيه رو هم بدونم.

طاهری جان نه اصلاْ. شوکو پارس فعلاْ ضرر دهه. اگه ميبينی داره بالا ميره نوسان گيريه. گيرش نيفتی يه دفعه. سهام بلند مدت يعنی با نوسان کم و سود قابل قبول برای حداقل ۱ سال. من هميشه مثال اين نوع سهم رو ايران خودرو ميزنم. سهمشم مثل پيکانه که تو جاده هم گير کنی هم لوازم يدکيشو بقالی داره هم ميشه همون جا فروختش! البته با اين داستان ادغام نميدونم کجا ميره. اين فقط يک مثال بود البته.

  
نویسنده : سهامدار جزء ; ساعت ۱٠:٤۸ ‎ق.ظ روز دوشنبه ٢۳ آذر ،۱۳۸۳

تکنيکال

نماد

کوتاه مدت

دلیل

میان مدت

دلیل

و نوین

+

DI

احتمالاً -

فاصله گرفتن DI + , -

 

کچاد

ادامه روند -

عدم تغییر در چارت

 

 

دفارا

 

 

-

MA

دجابر

ادامه +

MA و SAR

+

MA و DI

کاذر

-

STOCHASTICS

 

 

فوکا

کانال

نمودار شمعی

+

MA , DI

خبهمن

+

STOCHASTICS و SAR

 

 

خودرو

-

DI

-

DI

شکربن

ادامه -

تمام INDICCATORS

 

 

رانفور

-

SAR, DI

 

 

بموتو

+

SAR, MACD, DI, MA

+

SAR, MACD, DI

شاراک

-

 

+

STOCHASTIC,SAR, MACD

شفارا

 

 

+

STOCHASTIC,SAR

شخارک

فلت

 

فلت

 

خرینگ

+

SAR, MACD, DI

 

 

پسهند

-

SAR, MACD, DI

-

SAR, MACD, DI

  
نویسنده : سهامدار جزء ; ساعت ۱۱:٥٩ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۱٦ آذر ،۱۳۸۳

سه شنبه ۱۰ آذر

اين مطلب را روز ۳ شنبه نوشتم اما نتوانستم up laod کنم:

 

بازار مثل فنری شده که با مشکل هسته ای آنرا میفشرد. دو روزی است فنر رها شده. تا کجا میرود؟

پلوله در حمایت به سر میبرد. احتمال برگشت وجود دارد ولی کی وبا چه سرعتی؟

خاور 4300 را لمس کرد و کوتاه مدت بر میگردد.

خودرو به مقاومت خورد و برگشت کوتاه مدت را آغاز کرد.

نوسانگیری دفارا نمام شده به نظر می آید.

شیب افزایش قیمت غشوکو کم شده. آماده پیاده شدن هستند؟

فاسمین از حمایت برمیگردد. دیروز زیر حمایت بسته شد

فرآوری و فسرب به نظر آماده حرکت کوتاه مدت هستند. زیر نظر باشند بد نیست.

فوکا مقاومت را رد کرد.

کچاد از نظر تکنیکی احتمال رشد دارد.

بوعلی هنوز در یک کانال باریک حرکت میکند.

وپترو همانطور که پیش بینی میشد از حمایت برگشت.

وتوس از مثلث کاهشی بیرون آمد و تا 9000 جا دارد.

وتوکا از مقاومت رد شده و در حال افزایش است.

رنا تا 4200 جا دارد.

وساخت 11700 مقاومت اول سپس 12700

غدیر اگر از 5600 رد شود میتواند تا 5800 رشد کند.

توصیه برادرانه: اگر در بازار + سهمتان – خورد به انتخابتان شک کنید!

  
نویسنده : سهامدار جزء ; ساعت ٩:۳۳ ‎ق.ظ روز چهارشنبه ۱۱ آذر ،۱۳۸۳

بازار مالی

نميدانم وبلاگ بازار مالی را ميخوانديد يا نه؟ به خاطر يک سری اعتراض به دبيرکل و شرکت پارس پورتفليو از پيمان شد و فعلاْ وبلاگش معلق! است. در چنين شرايطی فقط ميتوان تاسف خورد به حال خودمان. يکبار در وبلاگم نوشتم که ادامه چنين راهی باعث سخت شدن تنفس در جنب پل حافظ به صورت جزيی و در کل اين سرزمين آباء و اجداديمان به صورت کلی خواهد شد. مثل اينکه اين نفس تنگی آغاز شده است! بيچاره پيمان منتظر ۱۰۰ هزارمين بازديدکننده اش بود. اميدوارم به زودی برگردد و صدهزارمين شوت را ببيند. کاری هم که از دست همه ما بر می آيد فکر کنم اطلاع رسانی است. مثل کاری که در مورد خليج فارس کرديم. ميتوانيم دوستان سابقمان در پارس پورتفوليو را تحريم کنيم. اگر همه دوستان وبلاگ نويس شروع کنند و همه آنها که ميخوانند به هم بگويند اين موج آنان را از يک شرکت همه کاره (هرچند هنوز برای اينکه شروع کننده موج نوی معامله بودند به آنها مديونيم و هرچند با همه تندرويهای گاه گاه پيمان مخالف)  به عده ای معامله گر سهام تنزل ميدهد. موافقيد؟

قابل توجه دوستان سياسی زده و فعالان سياسی: اين يک اعتراض ۱۰۰٪ صنفی است!

وقتی به کمونيستها حمله کردند من سکوت کردم چون کمونيست نبودم.

وقتی به اتحاديه های کارگری حمله کردند من سکوت کردم چون کارگر نبودم.

وقتی به سمت من آمدند ديگر کسی برای حمايت از من نبود.

(يک بازمانده جنگ جهانی دوم)

  
نویسنده : سهامدار جزء ; ساعت ۱٠:٢۱ ‎ق.ظ روز جمعه ٦ آذر ،۱۳۸۳

Bourse iran here

اخیراً یک سایت آرام و بدور از جنجال و اخبار دروغ پیدا کرده ام که اتفاقاً دست اندرکارانش هم به من لطف دارند. این سایت هنوز نوپاست ولی کاملاً مشخص است که با فکر طراحی شده. طرح جالبی دارد و اطلاعات خرید و فروش هر سهم به سهولت بسیار بیشتری از سایت سازمان بورس قابل دسترسی است. البته هنوز از تالار بورس هیجان کمتری دارد و برای آنانی که دنبال هیجان زیاد نیستند مناسب است. امیدوارم با کمک همه دوستان بتوان این طرح خوب را گسترش داد. برای مدیران این سایت بخصوص سارا خانم و جناب شهریاری و آقای تهرانی آرزوی موفقیت میکنم.

توضیح واضحات:

1. من هیچ نسبت سببی یا نسبی با این سایت یا گردانندگانش ندارم!

2. این نوشته اصلاً اصلاً به معنی رد یا قبول مطالب نوشته شده در این سایت نیست.

3. من هم جزء مدیران این سایت نیستم!

  
نویسنده : سهامدار جزء ; ساعت ٥:٥۱ ‎ب.ظ روز پنجشنبه ٥ آذر ،۱۳۸۳

 

گازلوله در مثلث کاهشی حرکت میکند ولی به احتمال زیاد هفته آتی از سمت + بیرون می آید.

خودرو فعلاً فلته تا چی بشه یه تکونی بخوره!

دفارا بعد از یک فلت طولانی چند روزی است که رشد خوبی دارد. هول نشید صفی شده!

رانفور هم با یک شیب ملایم رشد میکند.

کربن هنوز در کانال حرکت میکند. تئوریها میگویند باید از + بیرون بیاید.

آفت نوسانگیری به غشوکو زده. منتظر رشد عجیب آن باشید.

فاسمین از حمایت 8450 برگشت.

کروی در کانال حرکت میکند.

کگاز از حمایت برگشت.

نزدیکترین حمایت وپترو حدود 6200 است که احتمالاً از آن برمیگردد.

  
نویسنده : سهامدار جزء ; ساعت ٥:٢٥ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ٤ آذر ،۱۳۸۳